2 stressiga dagar..!

Allt började på båten, vi skulle åka den nya snabbfärjan(men tyvärr var de någe teknisktfel så vi kom i väg 20minuter sent)  när vi  väl skulle kliva på så var alla så hemskt förvirrade o jag kaxade o fällde av kommentarern "varför är alla så jkla förvirrade" när väl vi kom in så blev jag precis som alla andra, "vart är vi vart skall vi"?(kom fram till att jag aldrig åkt denna båt förrut) de här fick ju challe att dö av skratt vilket ledde till att vi fick halva båtens blickan när vi skulle försöka hitta våra platser!( för er som hört hennes asgarv fattar vad jag menar ;) 

under båtturen underhöll vi oss med våra fin fina smeknamn, på båten fanns nämligen:

  • Mrs Beige
  • Helan & Halvan
  • Killen med tjejbyxorna
  • "Alexander Skardsgård"
  • Muskelkillen
  • Karl Bertil Johnsson kopian
  •  "Barbie"
  • Hundtrickskillen 
  • mfl.

Så typiskt oss att göra sånt här!

Under tisdagen & onsdagen stressade vi runt lite över allt i stockholm, vi var på många nya ställen och vi lyckades även tappa bort oss 3 gånger, hahah men som tur var hittade vi alltid rättt till sist!
 
under dessa två dagar testades massor av studentkläder och ett 50 tal skor om inte mer! allt slöt med att jag hittade 3 skor(tyvärr så kommer typ inget passa till studenten) o en studenkläning o så massor av andra kläder!
Men jag kan väl inte påstå att jag shoppade värre än C vissa bosätter sig ju i vissa provrum och köper sedan "halva affären" heheh! 

Båtresan hem blev inte som vanliga turer,  först så träffade vi på boel, ellen o fanny och som vi hänge med lite! 
Men sen så spelade vi spel med två stockholmtjejer o "jc killen" (viktor) resten av båtturen! Det är inte så vanligt att man lär känna helt nya folk på båten! men det började med att  tjejerna var nära att missa båten o båten fick  vänta på dem o efter de satte dom sig brevid oss o vi började snacka! det blev en riktigt ovanlig men rolig båttur!   


 


Kommentarer
Postat av: D.

Skojakt låter som en alldeles ypperligt bra idé:)

Postat av: Sofia

Hej hej vännen! :) Nu är jag hemma igen, kom med båten för knappt en timme sen. Låter som att du haft en rolig resa, great! Vi hörs, ha det toppen, puss & godnatt

2007-04-14 @ 00:12:30
URL: http://worldofsoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback