Besvikelse!


Det senaste dagrana har inte blivit som tänkt, skulle egentligen fira med mina klassisar i fredag kväll, i stället var jag inne i stan o hälsade på mina kära släcktingar!

Min kusin från sthlm var hemma med hennes vilda barn på 5 o 7, det blev en riktigt livad vistelse vid min faster!
sen besökt vi farmor min som ligger på sjukhuste(som vanligt),det blev i alla fall ett trevligt besök med många skratt!

i går åkte vi på utflykt på södra gotland för att se någon blomma, hm "mycket roligt", men va gör man inte för att umgås med sin kära syster när hon e hemma! dagens chaffis var jag o vi svängde även förbi min kusin o hennes barn på 5 o 2, o Enar hade som vanligt slagit sig i ansiktete, blir man förvånad naj, vilken vilding!
image41image42
tyvärr så lyckades jag bli dålig på turen o när jag väl kom hem blev det till att käka alvedon, kvällen blev hemsk och jag som egentligen var bjuden på fest med massor av kompisar gamla lagkompisar o annat folk, så otroligt typiskt, skit ! har då verkligen otur! men det går fler tåg hoppas jag! så tråkigt när man sett fram emot det hela veckan!

Kvällen räddare blev i alla fall manmma som hyrde film till mig inne i stan!

i dag har de varit ännu mera släckt besök, blev påskmiddag med hela tjocka släckten på mammas sida.. mammas bror o hans fru o deras barn o så mormor o morfar, alltså inte så stor släckt! kom i alla fall fram till vart jag har fått mina braiga ordvitsar i från..hahah, jag o min morbor e bra lika!

i morrn blir det stockholm nästa, skall bli så kul, om nu inte alla pengar försvinner!


Kommentarer
Postat av: D.

Vad tråkigt att du blev sjuk i lördags! Själv klarade jag mej förbi helgens festligheter och fick inte feber fören i nättras:P Men tur ändå att du inte blev sjuk på sthlms-resan! (man får se det positivt!) Hoppas ni kommer få en jätterolig resa med många studenteninköp! Vi får hitta på ngt sen när ni kommer hem igen! Jag kommer vara jätterastlös då, eftersom att alla åker bort och lämnar mej kvar:)Men iaf: Trevlig resa! Pussar!

Postat av: Bota

Säger detsamma! Vad tråkigt att du var sjuk i lördags! Jag som tyckte de skulle bli roligt o ses! Men vi ta igen de en annan gång. Hoppas du får de kul på din resa till storstaden! =) Kram kram

2007-04-10 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback