Fest som blev tvspelstunneringsnatt



Var bjuden på fest i Källunge i torsdags! efter ha ringt runt och smsat med massor av folk bestämde sig
jag och challe för att åka dit!

Väl framme så insåg vi att det var flest 90 samt 89or där, och det blev en lättnad för oss när vi hittade petter, och sedan pajen, i alla fall någon i våran ålder! sedan kom även Tom, Gunnar, Öhman; Anton och Björn så det blev mycket roligare! Det var annat roligt folk där också Malin och Angelica, Ewe med vänner, några gamla lagkompisar och så även en viss fredrik som hoppade på mig, "dig känner jag igen, kommer du inte i håg när vi var på den där föreläsningen o då o då.. ditt ansikte glömmer man aldrig" blabla!
först blev jag rädd för mig själv att jag glömt bort det där, men sen insåg jag han nog tagit fel på person
(ee tror jag)!

Vi stannande inte så jätte länge, i stället åkte vi int till stan för att käka på max med Tom, Gunnar, Öhman, Anton o Björn. men under vägen blev det ändrade planer o de ville åka på statoil och sedan dra med oss till Hemse! På macken började en knarkare bråka med gunnar och när vi sen skulle dra i väg kom han utspringande och kastade något efter Toms bil, som tur var gasade han i väg snabbt! Jag o challe som satt i bilen bakom lyckades i alla fall inte få något kastat efter oss, pust! 

Bilresan hem var riktigt underhållande, vimraceade med killarna och busade även lite med varandra!
jag försökte även övertala C att vi skulle hänga på till hemse( men hon som skulle upp tigit hade inte så lust; förstår det) Gunnar ringde även ett antal gånger och försökte över talal henne och till slut när P ringde så gav hon upp(precis i sista sekund inna vi skulle svänga av till mig) vi skakade av oss killarna eftersom dom skulle lämna av björn ochställdet oss på ica parkeringen och väntade. där träffade vi på emilie (som var lika förvånad som vi vad se varandra där) 

Vi fick en trevlig pratstund trors att E tottal dissade mig för att hon trodde att jag var full, men jag vara bara uppspelt8 hade bara drukigt lite innan)

När sedan tom och dom andra lyckades hitta oss, drog vi hem till Gunnar o spelade tv spel  på projektorduk, jätte kul och häftigt! Tyvärr så gick det inte så bra för min del, men jag kan skylla på att jag inte var helt nykter´(fick ju drinkar av g) och att jag var sjuk o hade feber! 

Ö var grymm, C o G var inte så dåliga dom heller! Jag o Tom stod för 4.e och 3.e plats hela tiden, fast tom hade ju inget att skylla på!

Nattens lärdom: Genvägar är sen vägar, vilket killaran fick smaka på när dom skulle föröska komma först,hhaha!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback