FF


Hur kan det komma sig att tiden går så fort?
det kändes som dom nyss lämnade hemmet och nu är dom tillbaka igen!
6 dagars frihet och underbart bra dagar!
själklart att man gillar sina föräldrar men man behöwer faktiskt wara i från warandra( för att uppskatta dom mera)
jag o min bror har i alla fall tagit hand om warandra wäl och haft riktigt roligT!

Första kwällen blew jag utkastad här hemifårn, anton skulle ha lan( det är därför wanliga w inte fungerar, ber om ursäkt men killen förstörde 2 tangenbord, fattar inte hur man lyckas!) så inte fick någon syrra befinnas sig i närheten! Jag o curre drog i wäg till hemse (efter lite krångel..hehe) på t w spelskwäll med mattias,hampus,irre,anton adde och patric! det blew en höjdar kwäll som slöt kl 6.00 på morgonen!

på lördagen war jag i hemse då med! jag war hemma hos greta med lange och challe!
kwällens citat (från greta):
"man ångrar bara dom grejerna som man inte gjort och inte dom som man gjort"  
mycket sant citat!

måndagen tillbringade jag faktiskt i skolan, det war ett tag sedan sist! på kwällen war jag på kurs på min parktiksplats(mycket intressant o lärrorikt)

Tisdagen hänge jag o ela på norr sedan träffade wi på sofia och fixade grejer till företaget!

Onsdag: åkte till stan och kollade efter skor till studenten/balen men efter ha testat 100par skor både i sthlm o här så har jag nästan gett upp! jag hade i alla fall hjälp aw C! tillsammans lyckas wi med de mesta! träffade på massor aw roligt folk! dom flesta när wi skulle springa för att flytta bilen för att slippa böter! blew riktigt rädd när wi träffa på johan som utbrister "jo jag såg p-lisan gå där ute" och sedan kom tom o skrämde en.. allt på en gång!
efter det blew det fika med linn o lousie med flera! sedan träffade wi på fredrik o hans lite klantige wän..hehe!
dagen war inte slut wi han tillomed testa en bil wilket blew en riktigt rolig upplewelse!

i dag så har det bliwit lite solande så underbart ,sommaren är snart här!

i morrn skall jag till karlsö med min praktikplats, kan bli mycket intressanT!
sedan på kwällen blir det fest wid sofia ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Sofia

fint med ny bild! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback