Luungt o frid fullt!


Har varit en riktigt soft vecka, kan absolut inte klaga! (men det var kasnke behövligt för mig som alltid är så stressad)

har nog aldrig gjort så lite som jag gjort dessa dagar!

i tisdag var jag inne i stan o gjorde massor av bank ärenden, jag tror att dom snart kommer kalla mig stammis där, heheh! på eftermiddagen fick jag även gå med adam på alla hans bankärenden(kände mig super vuxen) fick sedan åka en galen biltur med adam o min jetta, trodde den skulle gå sönder i tusen bitar!
Det var i alla fall mycket roligt att hänga med honom, för det var ett tags sedan sist!

i onsdag kom C o vålsgästade oss, blev en riktigt rolig kväll( förutom den delen då hon skulle plåstra om mina skavsår o hälde massor av svidande asolsprit på mina supersår, hemsk upplevelse) annars hade vi superkul, men i bland har ju människan svårt att stänga sin käft..hmmmm..nu vet jag inte vad min bror tror om mig längre, tack! Tvärtom, kvällen bästa kommentar o räddningen! 

i dag har jag varit inne i stan igen, träffade Ela i skolan hänge lite med kristína(som för övrigt borde bli månades gotlännisng eller något sådan) sen kom även C förbi, och det blev en hel del asgarv!
fick även snacka med dom roliga tvåorna mike o danne, vi hade lite intressanta diskussioner! tant/fröken!
sedan träffade jag o E sass, mycket kul att luncha tillsammans, o höra om london resan!

efter den stressade lunchen, drog jag på kurs..blev en mycket intressant sådan, det var jag o ett gäng i 30-40års åldern, härlig praktik man har! fick delta i massor av övningar o känna mig som en i socionomgruppen..!

nu i kväll har jag agerat konstnär till c projekt, blev ganska så bra(hoppas hon blev nöjd)
 
förövrig är det underbart lungt här hemma det är nämligen FF i 1 v , så underbart(måste njuta eftersom att de händer typ vart 10år)

Kommentarer
Postat av: charlotte

haha, härlig återberättande av veckan...tack än en gång för målandet blev toppen o uppskattat:)
o du om du nångong får problem med skavsår, så vet du vem du skall ringa..;)
hope the weekend get´s fun..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback