Så tösigt som det bara kan bli!

image38image39image40


Så var det påsklov och 1 månads ledighet från skolan..(med tanke på att vi från teknik FFF skall ha tre veckors praktik, inte illa!)

i torsdag var i alla fall sista dagen i skolan på länge, och klassen skulle på studiebesök i hemse! morgonen började hemskt, råkade försova mig en halv timme o fick stressa som fn sen sprang jag upp till vägen där bussen kom med klasssen! man märkte tydligt att större delen av klassen inte är vana att åka buss.hahah!

Blev utfrågad av antonio och jonte om alla mina 2-4 km grannar..haha dom var rätt så imponerade!

Väl i hemse yttrade razz sig väldigt roligt  " dom har annan luft här man får inte andas in den" och såg helt förskräckt ut ;) killen lyckade desutom få ut sig ännu mer sköna kommentarer, heeh! 

studiebesöket var väldigt spännade, hehe nja, men kul när mannen försökte skrämma upp oss genom att visa en batong o berätta hur ont det gjorde att bli slagen av den o hur många som polisen betsällde hela tiden!

på eftermiddagen blev det besök på nya hängstället vid challes jobb, märtas cafè. Sofia hade lämnat mig o ela för att hon o emilie skulle gå o fika på det mycket pinsamma fiket(kan inte ens nämna dess namn ;) vi fik i alla fall mycket billigt fika endast 20 kr två kakor o saft inte illa!  Så kom även Julia förbi, mycket trevligt att snacka med henne, speciellt om msr H, heheh! 

När sofia kom drog vi på stan o kollade, efter att c slutat gick vi o handla mat o drog oss sedan hem till s och lagade mat, det blev mycket gott! Kvällen blev höjad kul, det blev en riktig tjejkväll eftersom alla killar var så upptagna! av någon konstig anledning så gick vi igenom varandra smik o sminkade varandra( inte jag då, jag höll mig till andra sysslor,haha) men jag fick en sminkning av ela, den blev as bra!

resten av kvällen bestod av singstar tävlingar jag o SAss mot ela o challe, det blev två vinster för vår del. men de kan ha berott på c sprukna röst, stackarN!          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback