Sthlm nästa!

JAha så skall man snart i väg till storstan igen, är lite halvt stressad eftersom jag inte ens börjat fundera på packningen, vad har det tagit år mig, hm!

hände inget kul i går kväll heller börjar bli trött på att bara vara hemma!
Går kvällen bestod i stället av planering av fester! kom fram till att de är såå många kompisar som man aldrig träffar länge, SÅ TRÅKIGT, därför borde man ha en stor fest, hm får kanske ha en i sommar! fattar inte varför  ingen annan tar insiativet, kom igen.! (hoppas ni fattar pikarna.HEHEH)

men i alla fall så måste våran H fest bli av, o hampus tycker att jag skall ta tagi planerna, trots att jag fixade den förra, med hjälp av C! Det borde vara någon annas tur. äcsh jag får helt enkelt göra det igen så att det blir av, suck!
 
nej nu måste jag snart gå o packa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback