KUBB VM

Fredag den 3'

Dagen var äntligen inne och laget var taggat o laddat som tusan!
kan lugnt säga att vi hade dom snyggades tröjorna och de snyggaste peppen i våran grupp!

Jag som lagkapten blev  mycket gladöverraskad över våran kubb kunskap, viss vi hade en del tur och matchen mellan emilies lag o vårat blev bårde jämn o lång! men inte hade någon av oss trott att vi skulle vinna alla matcher o komma vidare till spel på lördagen, grymt!

spelet dagen efter skall vi inte prata om mer kan bara tilllägga att jag arbetade o inte var på plats..heheh )
men på kvällen blev det firande i alla fall, jag som även detta år fick vara chaffis!

Kvällen bjöd på många upplevelser (linbaneåkande,scenhopp, bortappade människor,kalsiga vänner m.m) och inte tog den slut heller, c,e,s o jag fick sova vid D men medans VISSA sov blev man tvångs kicklad och pigg! fick sitta uppe hela natten o snacka med olika folk(undra vart alla kom i från)
på morgonen när folk börja vakna till liv fick jag o c rundvandring i det stora huset sedan drog vi hem o jag vidare till jobbet, kan ju säga att det blev en hård arbetskväll efter  varit vaken 42h i sträck! (sov kan man göra när man blir gammal)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback