3 månader at Holtegatan!


3 månader har jag bott i Olso city..3 månader BARA tre månader det kænns som så mycket mera!
under dessa månader har man upplevt så mycket nytt o træffat mycket roligt folk o lært sig massor av nytt, spenderat massor av pengar(så mycket som aldrig førr, men så blir det allt ær ju dyrt hær ;) festat o jobbat en massa o shoppat en massa!

i dag firad vi på jobbet..vi firade dels før att året gått så bra men också før mitt 3 månaders boende i oslo( okej det var væl kanske inte helt rikigt det sista men chefen tyckte att vi kunder fira det med o som sgat det chefen sæger stæmmer alltid, han har alltid rætt) firades med middag o løneutdelning som æven bestod av en lite bonus som nog ingen tacka nej till, rætt i spargrisen tack!

har fått værsta julstæmningen i mitt rum nu, tack vara mammas leverans från Sverige! HAnna o Josefin kom førbi hær om kvæll med leveransen o så blev det glassparty! Den tunga julstærnan som mamma skickade med visade sig innehålla en massa andra øverraskningar, en chockladkalender o icas julkalander, en julduk, tidningar o så pasta o konserver(eftersom min mamma tror att det ær svin dyrt med sånt hær) Glada øverraskningar!
så nu hænger julstærnan i mitt stora fønster o julduken ær på plats på soffbordet, så mysigT!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback