fortsættning;

ja blev helt imponerad nær jag læste mitt førra inlægg ett inlægg som skrevs i inte precis nyktert tillskott som ændå lyckades bli helt rætt, stolT!

Måste i alla fall sæga att sista helgen i år i oslo blev kalas, vilken julfest!!! hanna o hennes franska rummisar hade verkligen lyckats ænnu en gånG! som vanligt deltog mest fransmæn, hm vilket ær vældigt konstigt, måste bo många hær alltså! i alla fall var den en himal skøn indie med denna gång också, som læskigt nog kom i håg allas namn,
"julia my secret is that i never forgett a beautifull womens name"!  den rebliken har han sækert kørt førr hehhe!

i lægenheten var julgrannen uppsatt o klædd, jul dekorationer, pepparkakor o julklappar beblandades o delades ut (jag fick en cigarett ask o ett par øronhængen, o min kamera julklapp anvændes under hala kvællen(mycket bra) julklædstemat på mænniskorna gjorde det ænnu juligare,,vissa var lite utklædda medans andra var super seriøsa,,men vet inte rikigt ænnu vad killen med cykelhjælmen, rødljuset o solbrillorna hade før jultema ænnu(men han var fin,,heheh) sjælv var man utklædd till ett paket, hade massor av julklapsssnøren på miG,snyggt o smidigT! mycket nøjd med aoutfitten!

kvællen sløt till sist..tyværr alltid nær man e som mest taggad, men bæst att gå hem nær allt ær på topp, fick  åka med de trevliga norrmænnen hem i taxi..mycket snæll!

i går blev det fika med den nye kocken.. (italienaren/tysken..ååå matte inte han den korte mysko) o sedan møte med min hyresværd..heheh vilket mera blev snack om annat æn lægenheten..men men!

i kvæll blir det julhandel med ela o sofia..sitter just nu o væntar att dom skall komma hi till centralen, men dom kommer væl vilken sek som helst..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback