Julefirande o mellandagsfest!

vänta nu här det har redan gått en vecka sedan julafton o min ledighet börjar snabbt närma sig sitt slut!
Har varit en underbar semster med fokus på nära o kära sånt som det alltid borde vara!

Julen var underbar firades som vanligt inne vid mormor o morfar med släckt..dock detta år utan min kära syster!
som vanbligt bjöds det på allt för mycket mat o godis o på schemat stod kalle anka o karl bertil johnsson o julklappsutdelning! masoor av fint blev det även detta år så jag antar att man varit tillräckligt snäll!

Juldagen firades ute i havdehem med mormors 5 syskon med barn o barnbarn, sång o danskring granen,tävlingar,lekar o mat! Linn o jag började förgrunda inför kvällen o fixade goda "drinkar" som ansågs lite klena i snapps sällskapet! På kvällen var det förfest inne i stan med sofia,ela,challe,hanna,johan, anna o hennes 2 bosniska vänninor! Mycket trevligt o skoj! sedan var det hp för hela slanten o vilket drag kan nog påstå att det var en av dom bästa utgångskvällarna någonsin..så kul att träffa alla bekanta o vänner igen! kvällen slöt på typiskt Gotlänskt vis med donken o sedan efterfest med majsvinmartin(vilken underhållning)  

Kommentarer
Postat av: Daniela

hahaha, den efterfesten kommer vi sent att glömma:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback