Resan till julen!

hemma..kan inte beskriva hur skönt det är..trots att det var ett himla krångel att ta sig hit!
som kocken arnen sa "julia varför inte åka till thailand i stället där det finns värme..de går snabbare"

men va fan..gotland is the place! Turen hem var hård..massor av packning, hanna som lämnar oslo(snyft) hade massor av packning 6 väskor o jag hade några med ;) rikigt träning för armar o ben!
På tåget hem var det fullt med packning o folk, ja fick sitta brevid en mycket trevlig dam som blev en av resans två räddare..(hade ju klantigt nog glömt plånboken i oslo) Hon räddade mig genom att köpa dryck o mat, rikigt snällt!

väl i stockholm förvirrade jag o hanna runt med packningen o föröskte finna varje hiss som fanns för räddning!
vi han även besöka leksaks challe som stolt visade sin arbetsplats o så han jag med en snabb fika med syrran!

sedan blev det en packad buss till en packad båt, massor av folk o packning! träffade då resans andra räddare clara som köpte halstabletter! båtturen blev mycket lugn o bara efter några timmar var man tillbaka på ön igen!

där endast en biltur saknades för att vara helt hemma, där en värm brasa väntade o en kramgo familj o ett omgjort hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback