Tiden springer i väg

Jaha så var det redan andra decemeber o julen närmar sig med stora steg!
hm frågan är ju vart all tid tar vägen, borde finnás en tidstjuv i mitt liv..det måste helt enkelt  vara jobbet som tar all tid! tillbringade under fredagen o lördagen 14 o 15 h på jobbet resten av dom dagarnas tid gick till sömn, så otroligt roligt!

i dag söndag, veckan nya favorit dag o enda lediga dag har jag tillbringat med paren på julmarknad o söndagsmiddag mycket mysigt! har en blivit en kväll i martin anda..hehe med massor av tredjeskämt!

under veckan som gått har det blivit biljar match/öl drickande o taksvandring med BL, han var dock urgrym men som tur var hade jag norskagubbar som trodde på mig..heheh! var på nationalteatern med tonje X2  och 15 jenter till, var riktigt mysigt fint o roligt mycket bra teater! julhandlat med hanna, varit på lägenhetvisning, o sist men absolut inte minst... fick besked av hyrerskan att jag får bo kvar i vår med, så glad!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback