allt eller inget

Var bjuden på förfest med några kompisar hos min lagkompis kille, det blev riktigt roligt, tjejkväll(andrei blev utsläng från sin egen lägenhet stackarn) med Malin, Linnea, Lina, Ida, Curre, Agneta, Åsa och så Challe! Vi firade Linnea som fyllde 18 år i måndags, vi skulle dra med henne ut på krogen för första gången! 

K
orgbesöket blev faktiskt riktigt lyckat det var mycket folk ute, mycket roligt folk!Blev påhoppad av linneas Kusin som kallade mig för Bengtsson,haha! Sen så fick ju challe för sig att hon skulle kasta is på folk och slängde is innan för walles tröja och en lime innan för bs tröja o kastade massor på ”springkillen” men hon missade honom hela tiden o träffade många andra som tittade sig förvirrar runt omkring, bra gjort vännen!   

Kvällens roligaste var nog i alla fall när vi skulle gå och träffade på linneas kusin igen o hans kompis Magnus (en kille som är 5 år äldre och har gått samma skola som vi)
Linneas kusin kom äntligen på vad jag hette på riktigt och han och Magnus hade tävling om vem som var bäst av dem, det började med att Magnus skröt om att han gått vid samma dagismamma som luciakandidatens stora syrra,(han hade hitta på en jätte fin melodi till det,hah) sen flippade dom ur och sjöng vidare, jag har kramat luciakandidaten och hoppade på mig, sen sjöng dom vidare, jag har kramat luciakandidatens kompis o hoppade på challe osv! 

Magnus snackade sedan med en något förvirrad curre i telefon, som inte kunde förstå vem den där magnus var som visste precis vem hon var o vart hon bodde, han hade ju himla fina beskrivningar också, det var jag som jämt satt längs bak i bussen ovs!
 Sen fick vi skjuts av curre hem och den bilfärden blev riktigt roligt, ida höll envist på att hitta på förslag till personer som hon kunde fixa ihop curre med,curre tyckte nog inte att det var lika kul som vi andra men jag och challe röstade i alla fall på mrs d, vilket bra par dom skulle vart!!        

Fick bara sova 3h sen skulle jag upp och jobba, challes morsa kom o hämtade mig och dopade challe var inte alls så pigg, vilket ledde till att jag fick göra grovjobbet!
Jobbardagen var riktigt rolig, challe lyckades halka ett antal gånger och klantade sig lite då och då, jag hade riktigt roligt åt henne! Vi kom även fram till att hon är en allt eller inget människa, haha, där fick du för seriösmänniska samtalet!     

Kommentarer
Postat av: Miss C

jo det är en minnesvärd kväll! O du nu har jag faktiskt fått lite insider information om vad ni egentligen snackade om på bussen, du, curre o skvallertanten.. ;)Hmm..men jaja de bjuder ja på ..haha. TACK än en gång för att du gjorde grovjobbet..härligt att du insåg mina inte så goda förutsättningar för uppdraget..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback