angående tv program!

Jag har blivit beroende av en enlig ela dåligt 90-tals serie, fattar inte varför men jag tycker dét är jätte bra, det värsta är att jag kom på mig själv häromdagen, att jag blivit lite inspirerade från programmet.

Tjejen i programmet gick nämligen på konstkurs, o så en kväll kom jag på att hm yes nu vet jag äntligen vad jag vill göra, jag vill gå konstkurs. Det kändes som ideen kom från ingenstans o jag blev så lycklig, när jag sen kom på att det inte var jag som knäckte ideen själv blev jag lite besviken.
men jag funderar fortfarande på att slå slag i saken. även om challe påstår att de beoro på att i serien finns det en jätte söt kille som går på kursen och att jag tror att de kommer finnas en sån på min med. men nej challe det tror jag faktiskt inte!   

Kommentarer
Postat av: D.

hehe! Jag har iofs aldrig sett serien, men jag kan tänka mej... ;) Men konstkurs låter faktiskt som en himla bra idé, Jullanbullan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback