Ny moderniteter!


Dagen har varit helt fullproppad med saker, efter skolan åkte jag och ela till sofia och planerade inför luleå universitet resan, hopppas den blir av och att vi kommer med på mini kurserna, verkar as kul, gratis boende o resa! lyckades nästan vriiiickaa eller STUKA foten när jag gick ur elas bil..hehe!


efter det träffade jag greta o emilie och vi gick o fikade, riktigt nice!


sen drog jag o mamma för att kolla på balkläningstyp, men fy fan vad svårt det var, kan inte bestämma mig, värre bestlutsångest än vanligT, vilket betyder extremt mycket beslutsångest! sen var  vi och handlade med shop expres, för första gången riktigt roligt faktiskt, det går snabbt och är mycket bra,!


måste bara tilllägga angående gårdagens bilfärd med rädde adam och läskige curre och galan challe, jag fråga adam i dag om bokcaffet träffen, han vågade inte.; ) , sorry miss COB!


Nej nu måste jag gå och sova, skall upp tidigt i morrn(kl 5:00) klassen och tvåan skall åka till älvsjö på möbelmässa, vilket innebär massor av fina saker och massor av gratis grejer, helt underbart!       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback