Stefan, staffan christer!

177633-10
Jag kommer vara in någon av dessa backa om några dagar, wohoo! (kanske  i någon av de svarta)














sista dagen i skolan innan lovet, så otroligt skönt!

veckan har varit riktigt rolig o tiden har bara runit i väg!

En höjdare var ju stefans alkohol snack, han hade värsta redovisningen om studenten:

"det finns olika stadier,  första stadiet : man blir glad,  andra:  man blir gladare  tredje: man blir gladast o så fjärde: man tror att man är bäst och tycker att alla andra suger. efter alla dessa stadier blir det inte så kul minnesluckor kan uppstå och sen kan det händ att man mår dåligT. Nu tycker jag att vi lovar varandra att vi inte skall dricka för mycket på studenten så att det blir en trevlig tillställning" 

måste ju bara säga att  det inte var någon som gick med på  stefan löfte, tyvärr stefan!

Har även varit och kollat balklännings mönster o tyger med min sömmerska, så nu vet jag kanske hur den skall se ut, har fortfarande betslutsångest, huhu! 

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får det skoj gumman! Och var rädd om dig - lova det! Pusspuss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback