vilken vecka!

Tiden går  verkligen fort, det har redan gått en vecka sen sist jag skrev.

Och mycket har hänt under tiden, så därför tänkte jag dra igenom veckans händelser.


 

Måndag: var hemma, ledig och sjuk!


 

Tisdag: fortfarande sjuk, men trots detta kunde inte jag hålla mig hemma, drog till skolan, vilket visade sig vara helt i onödan, men det var värt det i alla fall, blev ju semlefest hos Sofia och det var tur att jag inte missade det!

 


Onsdag: På dagen var jag sjuk och hemma. På kvällen åkte jag in till kanonen skulle bowla med mentorskapsprogrammet, blev en riktigt rolig kväll, bowling och tacobuffé. Fick bowla med Alexander högskolekillen o hans mentor(som terroriserade mig med massor framtidsfrågor) Alexander var typ proffs på bowling, synd att min formkurva låg på låg nivå, annars kunde det blivit en match!

 


Torsdag: äntligen tillbaka i skolan, det var trea dag och utklädnings temat T! Jag, Ela och Sofia hade klätt ut oss till turister med kortbyxor, hattar, solbrills, kameror, kartor, skor med höga strumpor, väskor o så självklart solkräm! Sen var det ju treafest på kvällen vilken jag faktiskt inte gick på(lyckades stå emot för hälsans skull)

 


Fredag: typ inge folk i skolan undra varför J blev en riktigt kort dag, gick sedan på stan med ela o letade efter stan alla frisörer! Sedan fikade jag med ela och challe, träffade då på lina,malin, jusse och ida(som var stolt radio kändis)

 


Lördag: Var inne i stan och såg på våran match mot Endre, det blev seger 9-3. som tur var fick jag trevligt sällskap på hejarklacksbänken, Jenny det var typ år sedan vi snackade, alltid kul att höra lite skvaller! På kvällen var jag fyllechaffis åt Curre, vi var på förfest hos emmas kille och det blev riktigt kul. Träffade sedan på Adde och Keldan och dom hängde med oss större delen av kvällen! När vi äntligen kom in på krogen visade de sig inte vara så mycket folk där, o stämningen var lite konstig, men de var som ricky sa, det berodde väl antagligen på att jag var nykter, hm kanske det, som tur träffade jag fyllechaffis ela där också så vi två kände väl ungefär likadant! några höjdpunkter C o grannen och så cementklumpen!

 


Söndagen tog jag det lugnt ock lirade långgolf med brorsan nya golfbag för endast 90kr, vi slog vad och tyvärr förlora jag med små marginaler(5 kr förlust), hade det inte varit för de där himla trädet som studsade tillbaka bollen hade jag nog vunnit!

 

måndag: varit på säve, alltid lite jobbigt, men dagen har faktiskts varit rolig!

Lirade innebandy på kvällen, skönt att äntligen var tillbaka efter en veckas uppehåll, spenderade som vanligt mest tid på bänken ;) satt och snackade med curre!     

       

 

Veckans lista!

 


V Saknad: min kära syster!

V Tvilling: Curre och hennes liknade fest beslutångest!

V Skadade: Challe efter första periodens spagat sträckning!

V Snack: Challe och mitt Seriös snack , Jag som påstod att jag nog var den oseriösaste som jag kände och challe som kom på att det finns en sak som jag är seriös med Festandet!

V Skvallrare:Faktiskt inte ”skvallertanten” Hampe utan i stället Killen med litet j

V Chock: Curres Anfall!

V Bekräftelse/erkännande: A om sin rastlöshet!

V favorit dag: hm svårt, torsdag eller lördag!       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback