Inget bli som man tänkt sig!

 

Så blev det krog besök i helgen igen, först tänkta jag stå emot, men hur kul är det egentligen att stanna hemma om man kan gå ut o träffa folk i stället, dessutom är jag väldigt lättövertalad. Ringde o snackade med curre och hon lyckades övertala mig rätt så fort!


 

Jaja det blev i alla fall en riktigt rolig kväll som innehöll bland annat:

Massor av nytt folk, ölspelet med kort (riktigt kul faktiskt, lite jobbigt med namn,du och jag regeln bara, men det var as kul att jag lyckades få alla toalettkort), den stora utfrågningen, blev på hoppad av gamla teknikare och ett hockey gäng från fastlandet, jag får inte heller glömma romservice killarna och curres halkkörning!


 

I dag har jag varit ledig vilket var mycket skönt, speciellt när man blivit sjuk, förkyld o feber halsont o hosta usch, det var bara två veckor sen sist jag hade den där skiten! Jag som har massor roligt planerat till veckan, jag får helt enkelt börja köra på rolfs tips i fortsättningen, tvätta händerna och ät mycket apelsin!


Patric tror att det har att göra med att jag alltid gör något och aldrig tar det lungt, jag börjar snart nästan tro att han har rätt, hu! 


Jag får helt enkelt ta det lungt ett tag, eller nej det går inte i så fall endast i morrn för sen på onsdag skall jag på mentors o adept träff o på torsdag är det trea dag! hm, jag får proppa i mig massor av medecin o tabletter som min tablett beronede vän(nämner inga namn heh) och hoppas på att det funkar!    


Kommentarer
Postat av: Sofia

treadagen ja :) vad har vi bestämt oss för nu då? vi får ta ett snack idag! pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback