Livet leker

Okej nu böjar det på riktigt, frågan är om man blir blogg beronde eller ej!


Fick i alla fall lust att skriva lite om fredagens händelser.


 

Årets första snöbollskrig gick av stapeln,  jag och Ela mot Björn o Viktor, men efter ett tag gav vi oss på tvåorna i stället , riktigt kul!

Björn kastade på två oskyldiga tjejerna från tvåan, som trodde att det var jag och ela som kastat på dom eftersom vi stod och as garvade(men egentligen var det för att björn slängde sig in i sin bil och gömde sig där, direkt efter han lyckats träffa dem)


 

Efter ett antal mulningar var vi blöta o trötta så gick jag och rockela in för att ta tag i vårat företag och ta kontakt med Johanna!


 

När vi varit duktiga o mailat henne dök mården upp och plötsligen skulle han göra en hemsida om oss två(hm Elas fel) efter ett antal flumfrågor och många skratt fick järven/ mården/ robban/ robin  tre sidor till sin hemsida. Vilket består av först en intervju med oss två sen en sida om vårat företag o sen en intervju med robin!


 

Den lite ovanliga dagen fortsatte när jag var på väg hem då ett okänt Stockholms nr ringde mig, de visade sig vara johanna, blev ett riktigt rolig samtal..heeh! när jag kom hem o trodde att allt var lugnt ringde telefonen igen och än en gång ett mysko nr, vilket visade sig vara Fredriks mamma, ha det blev verkligen ett förvirrat samtal, jaja man kan bara skratta åt saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback