Välkomna!

Så har nu även jag skaffat blogg, efter en lång tids förfrågan ”Julia när skall du egentligen starta blogg?” och jag har väl svarat och skyllt lite på att det var svårt att komma på namn(vilket är väldigt sant) men egentligen så var jag väl lite rädd för att jag skulle bli blogg beroende, efter som alla mina kära vänner som startat blogg har blivit väldigt beroende. 

 

Jag kan ju dra några fina exempel: Den ena håller på att hitta på bra titlar till bloggen hela tiden dessutom varje gång man ringer så håller hon på att blogga, en annan håller ständigt på att ändra sin och göra den jätte fin (hon är grym på det), en tredje skriver flera bloggar om dagen (vilket är väldigt kul att läsa) och vissa snackar bloggar hela dagarna. Ta inte illa upp vänner, jag tycker att det är rätt så rolig bara!

 


Jag och nu har även jag dragit mig in i det här, vi får se hur det blir/ går, om även jag blir en av dem beroende eller om jag helt flippar ur.

 


Hoppas jag lyckas någorlunda bra och att ni kommer tycka det är roligt att läsa!

            

                                                                   
                                                          
Välkomna till min värld!

   


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad trevligt Julia, att du startat en blogg :) Äntligen kan du bli en i blogg-gänget! ;) (joo, jag lovar, jag har hört att det finns ett sånt gäng!)
Hoppas att allt är bra med dig gumman. Puss!

Postat av: Anonym

Personligen så tror jag att du kommer klara dig bra! Alltid hoppats att du en dag skulle ta efter de andra fffarna, är ju inte alla som tror på rosa gurkor :) Sedan behöver du kanske inte bli fanatisk...
Ha det nice!
:)

2007-01-31 @ 20:55:08
URL: http://annuendag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback