För det är ingen vanliga dag, det är lottas födelsedag!

Söndag den 15 Juli fyllde lotta,fc,challe,Charlotte 19, en födelsedag som hon sent kommer glömma!

allt började men att sass och ela kom till mig för att fixa överraskningspresenten till C!
Planenen för kvällen var att lura med C på en tältning vid blålagunen, där det skulle hållas en specialgjort minnes tipsrunda, lekar och grillning! 

S o E drog till en ovetande C för att ge henne kvällens paklista, medans jag drog på släcktfirande vid min faster med familj!
Planen var sedan att de skulle åka in o handla medans C underhöll sig själv! 

När allt var färdigpackat drog S,E C, men E o S hade visst "glömt" något hemma hos S(vilket var enligt planen), för där packades även jag in i bilen( fick sitta tyst i 15min för att c inte skulle fatta att jag var med)

Allt gick enligt planen och den inpackade c som inte kunde se alls var hon var på väg blev så överraskad när jag avslöjade mig! KVällen blev supermysig,trevlig! tältet sattes upp i mörkret vilket ledde till osköna sovplatsetr samt uppvakning i ett myrbo!    

Dagen efter hann vi med våran tipspromenad, lekar óch ett bad! sen var vi tvungan att åka in o handal inför C o mins fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback