Herta-Lau

ännu en fest på sudret!

kvällen inleddes med bilkrångel och cykelställsproblem, trots det lyckades vi och cyklaran komma fram hela o rena, det blev grillning i herta o förfest med kubbspel, killarna mot tjejerna, självklart vann tjejerna!

när tiden var inne cyklade vi allihopa de 7km till Arvid på förfest 2, kan ju säga att det var väldigt spännade att cykla med 8 onyktra cyklister, alla var galna o att ingen körde i diket eller blev påköra var tur! hos arvid var det mycket folk och det blev j armbrytning sedan cykeltur vidare till festen på backen!

det blev en superkväll med pardans och massor av kalasigavänner, som sen kommer glömmas, i sådan fall lär man bli påmind av syrran(som jag hade lovat köra hem i från ljugarn vid 12) men pga omständigheterna och för att jag inte kunde hitta till bilen i herta själv i mörkret, kom jag ganska sent o hämtade henne, bara några timmar för sent!

tusen tack till tom kvällens räddare, som skjutsade mig först på cykel sen med bil o guidade rätt väg till ljugarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback