Balen

 
177633-62
(söndag den 3 Juni)


   Vilken dag, vilken kväll och vilka snyggingar!
177633-61

 Det blev en stressad morgon o sen en snabb bilfärd in till stan där adam med familj stod och vänta samt våran bil med chaufför, vilken fin bil asså! Sen blev det 100 bilder o i väg till säve, mingel på platsen, alla var jätte fina o vissa var svåra att känna igen!

 Till slut var vi på väg ner, blickarna var många och väntan lång plötsligt var vi nere och både min o adams släckt gjorde ett stort skrik när vi kom o tog fram varsi två kameror, klick klick,klick, träningsvärk i leeendet, nästan!

 I Almedalen sprang jag runt o var fotokvinna, och även på hotellet blev jag kallad fotografen av vissa vänner och stackars Adam blev lite trött på min bort springande, vart är hon nu!

 Mingel vid hotellet och sedan intag av platser för min och adams del blev det plats i vinter trädgården, där vi hamande på det bästa borde (bord 33)bland massor av vänner, vårat bord var laddat och skål låtarna var många och nya!


(hade gärna haft med alla mina 200bilder)
Senare blev det dans uppe i spegelsalen! Det blev mycket dansande under kvällen, speciellt kul var min o curres fight om Hampus, samt min dans med hampus som var absolut den farigaste av dem alla!  L Blick kommentar, felix galna dans, h proffs dans, tords bäst dans, johnnys cool dans m.f! sedan blev det hp och en jävligt underhållande resa hem med ?bartendern? som var villig att bjuda på tre rätters kl 4 på natten och gröt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback