Grillfest!

Var på årets första grillfest( lär komma flera snart) Fast någon grillning blev det inte för min del, eftersom jag har sådan beslutsångest kunde jag inte bestämma mig för om jag skulle dit eller inte, men efter ha snackat med hampus så bestämde vi oss båda för att åka dit!

Hampus blev chaffis och kom o hämta mig en kvart senare(lite imponerad att jag blev färdig så fort) sen racea vi in till city!

Festen var riktigt kul faktiskt, riktigt livat haha från vissa håll.
Sarah o kontrollen och snacket med fel mattias, o massor av annat folK! 

i dag har jag bara softat o försökt ta tag i sommarjobbsökandet, men de gick så där, har´spenderat mest tid i telefonen, kul att prata med er G,C,E! 


hm jag och beslutsångest(som vanligt), antingen skall jag stanna hemma i kväll o ladda till min sisat match i morrn eller skall jag gå ut med lucia gänget, svårt. komemr inte palla nästa vecka om jag tröttar ut mog totalt så är de ju trea fest på tisdag! svårt!

nu skall jag köra o överraska miss B! 



 


Kommentarer
Postat av: Sofia

härligt med grillfests-premiär :) hur blev det nu igår kväll då? hoppas du hade det bra, hur det än blev! lycka till i matchen idag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback