Resedagbok från luleå!


Så är man äntligen på plats, kom fram i går morse med flyget och har nu varit på de två kurser som planerat.
Det har varit jätte kul, man har lärt sig mycket nytt, tex så fick vi lära oss av en norrläning att J, E o S tänker helt fel(tänk att man fick ´åka ända hit för att lära sig det) 

i går var vi på sitning, åt god mat och fick jätte fin underhållning, speciellt från kille som sjöng sååå fint :)

I dag så åt vi på kina resturang, premiär för min del, vilket resulterade till att jag brännde sönder min mun, trodde nämligen att såsen var avocado så jag sleva i mig en storgaffel(visade sig vara en jätte stark sås)

Det finns mycket mer att berätta(berättar nästa inlägg), nu skall vi in till stan och i kväll blir det kanske krogen.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback