Sista trea festen!

Kom på att jag glömt skriva om sista trea festen hur lyckades jag med det!

vi började kvällen med att fira våran medlaj vinster genom att åka hem till sofia och fixa till oss..sen kom challe och vi åkte till simon kotz på förfest med bland annat UF ´Trip gänget! 

Det blev en riktigt rolig förfest med många roliga samtal, ville inte åka där i från nästan, eftersom att challe fick köra flera vändor fick jag o pajen o tom vara kvar o festa ännu längre, vilken tur för oss ; )

Väl inne träffade man på massor av folk, det var helt full, hur kul som helst!!
 några höjpunkter var curre o förstöra försöket mycket lyckat, a o a, patrik som lyckades riktigt bra..hehe! 
mattias, tom och så adde han lyckas då alltid!

sen när vi skulle hem, blev både jag o hanna förskräcka när vi såg våran chaffis challe köra i väg med en vinkande curre på sidan..skulle vi få gå hem..men efter ett panik samtal med retasamme curre insäg vi att challe bara skulle läma av lite folk först o sen komma tilbaka..pust! 

när vi skulle åka hem var den en viss Z som tryckte sig in genom bilrútan mycket lustigt!
 
kan ge denna kväll 5 + av 5 möjliga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback