Underbra Norge


Min fina Norge mössa som jag införskaffade
177633-11


Efter en helt underbar, sagolik, ljuvlig, hälig, fantastisk kämpe bra(grei) hyggelig vecka i norge är jag tillbaka till mitt vanliga liv igen.


 
Saknaden är så stor tillbaka till allt roligt folk, alla skratt(latter) och alla äventyr.

 

Min dröm gick äntligen i uppfyllelse!


 

Förutfattade meningar om Norge


 

Att norrmän är trevliga: Stämmer riktigt bra, men även lite retsamma som jag märkte ;) 


 

Att Norge är ett speciellt land: japp (norge är uppdelat i olika län och i varje län har man olika regler, tax spritreglerna är olika, på vissa ställen får 18 åringar handla sprit i affären o i systembolaget och på andra inte) Dessutom har dom vissa tidregler man får inte köpa sprit efter 20:00 på vardagar o efter 18:00 på lördag!


 

Att det är dyrt i Norge: mm kan man lugnt säga!


 

Att Norrmän är snygga: Ojaa verkligen!  

I Nästa inlägg lovar jag att berätta mera om resan, det finns mycket att berätta!


Kommentarer
Postat av: S.

nice mössa! jag ser fram emot "mera om resan" :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback