Deltagare på Älvsjö mässa

i måndags bar det av till den nationella mässsan i älvsjö. På plats var självklart vi Uf  The Signo och de 4 andra gotländska uf företagen coffeetea, uniq, own och surprise basket samt 150 andra företag från hela Sverige. 

Upplevelserna blev många, kommer sent glömma mitt och elas lita donken äventyr, som började med skrämselattack och fortsatte med specialkö och 3 st i personalstyrka.
under mässan träffade man masssor av trevligt folk och även kändisar som bert karlsson, mona sahlin, henrik johannsson m.f.  

finns så mycket att tilllägga, lovar att jag berättar mer en annan gång när jag har mer tid.

måste bara tilllägga att min balklänning är klar, den blev jätte jätte fin.
tusen tack till lotta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback