En gång... alltid ....

(info om helgen, ligger lite efter)

i lördags vaknade jag upp av hemska damsugan, några sekunder senare ringer G o säger piggt o glatt
-vet du vad vi skall göra i dag!

tydligen var det så att hejde scouterna var ute på haj, och greta tyckte att vi skulle hälsa på dem som gamla deltagar..för en gång scout alltid scout som man brukar säga så fint!

efter ha kört på en väldigt liten väg som bara blev mindre och mindre i evigheter kom jag fram hittade g rörandes i maten. medans våran gamla ledare kom fram och omfamnade mig. 
det blev mycket minnes snack..tänk vad mycket som man förtränger !

jag o g skulle egentligen grilla vid stranden men blev bjudna på mat där, så vi åt upp all deras käk o när det börja regna drog vi genast där i från. 

resten av kvällen tillbrinagde vi hemma hos mig med filmen saw III.. hur hemsk som hellst!
(länge sedan man träffade dig vännen!) 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback