full som allt annat här inne

(helg info)
servitriserna C o Jag skulle servera på 50års fest i vänge i fredags. 

kvällen/natten blev minnersfull med många roliga kommetarer från både fulla o nyktra personer. skall inte nämna alla för det som händer i vänge stannar i vänge!

Bartendern tog i alla fall varannna beställning och varannan själv, han fick även den pickfyllda kommenatren från mig (när jag skulle slänge lite skräp o i en full papperskorg).. "den var full precis som allt annat här inne".. då tittar Jonas (bartenden) upp oskylldigT!

Blev uppbjuden av "MM:s farsa" han var granna, lyckades tack vara en dam krångal mig i från honom!
sedan kom en galen man som slog ner min bricka och drog i väg med mig till dans golvbet!
mitt i dansen stannade han upp o frågade
"fäller du mycket" jag(fundersamt) "nej" den galne mannen-bra för min fru är blond!

under kvällen fick vi även många skratt med den tredje "servitricen´" ludde, hans sköna kommenatarer och sprit fix.

vi fick även lära oss ett nytt partytrick, stort tack till kocken!
(måste bara tillägga att på festen deltog mellberg eller i alla fall en kopia!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback