Funderande..

har gett upp steffes arbete, hur skall man orka göra det efter 1 månad i från skolan, hu!

i stället för att plugga har jag tagit tag i letande av jobb i norge, har blivit inspirerad efter mattes ringande och för frågan hur det går för mig dessutom behöver jag komma i från hemmet(är trött på att bo hemma med familjen)

har hittat många spännande jobb, men jag har inte riktigt bestämt mig än i fall jag skall dit eller inte!
egentligenn finns det just nu inga - utan bara + (om man skulle göra en + o - lista! )
hm måste funder mera på saken!

Först måste jag inrikta mig mot sommarjobbet, undrar om det blir någon anställningsintervju nu veckan!
Hoppas så!
Annars får jag agera fyllechaffis åt alla vänner i sommar o ta betalt som taxi...heheh(skoja bara)
det löser sig(hoppas jag)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback