Stora Karlsö/ Party hos Sass

image50

(I lördags) var dagen då jag skulle i väg ut till stora Karlsö med min praktik plats(rädda barnen) kände mig som en outsiders när jag kom dit, men blev snabbt en i gänget när jag placerades ihop med RBUar, som visade sig vara mycket pratglada/trevliga. Väl framme spanade jag efter K:s ?snygging? som hon ville fixa ihop mig med, hehe, hittade dock honom inte. De blev en snabbis fika sedan i väg för att städa fyr området, jag hamnade med 3 RBU en tjej från P  o hennes syskon samt en kille från R/U/U riktigt trevligt att snacka med honom om gotland o hans hemländer! Städandet gick super snabbt eftersom i var så många, under städningen blev vi underhållna av miss s o hennes spindel/?kackelack? fobier, mycket roligt, speciellt när det fann ca 1000 sådana! Resten av dagen gick åt till rundvandring kring ön, o en super svensk 3 rätters! När vi skulle åka igen visade K mrs ?snygg? han visade sig faktiskt vara en snarare mrs het! Sedan var man tillbaka i klinte igen där, det blev ?sorgliga avsked?, sedan skulle jag stressa hem o fixa till mig inför sass party, men inte kom jag hem naj(Det bli aldrig som planerat), bilen funkade inte så jag fick sitta o vänta på pappa som kom för att laga den!
image51


Ca 10 min efter hemkomst(okej lite överdrivet) skulle jag vidare, tänka sig att vi kom nätsan kom först på plats! Kvällen blev underbart roligt, med kära återseenden och många skratt, speciellt roligt var det att träffa matte(mycket länge sedan) vi hade mycket roligt, alla andra satt o granskade oss medan vi vek oss av skratt!     

 Sass bjöd på mycket god mat och vi fick äntligen smaka den omtalade panacottan o den var precis som sofia sagt urgod!

Resten av kvällen tillbringade vi med singstar och twister(måste bara skryta lite om min vinst, var väldigt förvånad när jag stod sist på plats, är ju inte precis den vigaste personen i världen)

Kvällens höjdpunkt var i alla fall när jag o c fick låna S cyklar o lämna matte, först träffade i på M klasskompis som just fått körkort( han var väldigt bra på att köra på rätt sida av vägen i alla fall..not) sedan lyckades jag o C nästan krocka precis när polisen körde förbi lite misstänktsamt, hur lyckas vi!


Kul att du gilla presenten sass!

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback