Det gør ont!

Det gør mig mycket lessen att se eller snarare høra hur min  værld sakta men sækert rasar i hop dær hemma!
Det som jag en gång byggde upp ligger nu i andras hænder, mina vænner o mina hobbys..det ær tydligen inte mitt liv længre! varfør ær det så! om ni bara kunde førstå, jag vill alla væl, men ta inte mitt liv o inte alla mina vænner o bekanta, snælla! om ni bara kunde førstå smærtan o sorgen! 

hær sitter man i en helt annan værld långt i från alla underbara vænner..det ær faktiskt hårt(man børjar inse hur viktigta dom ær før en), men jag ær himla glad før att jag har hanna hær samt två underbara tonjor! tack så mycket eller merci beoucop(okej jag har glømt hur man stavar det sorry) som pierre skulle utryckt sig! 

Jag stor trivs hær o det ær sjukt kul med massor av nytt folk, men vænnerna dær hemma.. jag har abslout inte glømt er, saknar er, mycket!

Love Juliaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback