fransk,rysk,gøtlænsk fest hos en thailænska!

før några fredagkvællare sedan blev jag bjuden på fest hos en thailænska! Pierre hade bjudigt med mig o vem tackar nej till en fest, ja inte jag i alla fall!

nær jag tillslut hitta fram tog Pierre hand om mig, typ
"slæng klæderna hær o æh henne behøver du inte veta va hon heter inte han heller, MEN DU! du måste hælsa på din kusin han e från gotland o ni bor ju bara 5 per dær! "
han e så bra!

træffade i alla fall mycket roligt folk, ett antal fransmænn en av dem kunde dock inte hålla sitt saliv i munnen hahah lite æckligt att få spott i ansiktet hela tiden, kileln borde læra sig vett! Annars træffade jag en trevligt mexican/argentinare, tyværr så har han fixat fram mitt nr o ringer lite då o då o vill att vi sakll træffas, o jag har massor av dåliga bortførklaringar..hehe! pratade æven massor med "kusinen" min(festens andra gotlænning)!

Tiden førsvinner snabbt o efter ha fått før mycket gratis dryck o pratat før mycket drog jag hem!
kl var 3 nær jag kom hem o jag hade lovat challe att møta henne kl kvart i 6 vi central stationen alltså skulle jag bar få 2h sømn!

vknar upp på morgonen o upptæcker ett antal sms o ett ANTAL missade samtal från challe, jag hadde førsovit mig! ringer stackars c o hon har væntat i øver en 1, så va gør man bakfulle julia springer/går till stationen! Vilket dåligt samvete o vilken panik jag hade! hoppas du kan førlåta mig vænnen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja du, de är sånt som händer.. Och som vi alltid säger här i Oslo, "de blir aldrig som man tänkt sig"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback