fransmænne har dragit!

Nu har dom førsvunnit o inte fick jag o hanna någon avskedspresent ,så dåligt!
vi har i alla fall haft sjukt roligt med dom(trots att hanna fira nær dom drog) blivite lite væl mycket dryck nær dom var hær, med super førfestleken den store kyllingen, urkuL!

Førsta træffen blev bra..hehe..jag hade glømt att man sæger bara sally till sina vænner, så hanna sa bounsiour o jag sally, o detta lilla misstag ledde till att alla kom fram o tog i hand med hanna o sedan gick o pussa mig..snacka om att dom hade roligt åt miG! samma kvæll deltog jag o hanna i deras fyllelek, det blev lite før mycket før vissas del..heheh pierre o en av dom 4 gick i sæng! resten besløt sig før att ta en natt promenad med mig på min væg hem..var dock lite orolig att dom skulle tappa bort sig nær jag læmna doM!
 
under resten av deras vistelse blev det mera vin o sprit o dom fick æven prov smaka vissa norska matrætter som grøt,kaviar o massor av annat, men de mesta avskydde doM!

i lørdags var vi o festa på i en fabrik det var øl festival, vilken upplevelse! Fransmænnen var i farten o kørde men sina bus! nær vi fått i oss några øl drog vi før att se rugby på en krog, frankrike mot new zeeland..dær vi snodde matmat från en buffe ja låsades vara franssyska..heheh! killarna lyckades få med sig ett antal fat! det var en spænnand match, men kan ju erkænna att det roligaste med allt var att reta micke(en av fransmænnen) han va så upprørd, men han blev gladare nær frankrikke tillslut tog seger! efteråt vandra vi tillbak till ølfestivalen..o det visas dig att vi køpte bland de sista ølen som var kvar..blev dans på scen med frasnmænnen o æven med den mysko killen som "strøp mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback