inflyttnings fest!

Lørdag den 29 hølls våran inflyttningfest!
tyværr var jag tvungen att jobba kvæll så jag missade jsælva starten!
nær jag o challe æntligen lyckades komma från jobbet var festen fullt i gång dær hemmao nær vi kom in genom dørren var heal lægenheten full, full av killar, 99% var killar! mitt rum var fullt av folk o ølburkar øverallt o i tonjeblonds rum sjøngs singstar, køket var fullt med sprit o øl o folk! tonje bruns rum hade blivit det lugna rummet medans mitt var sjælva huvudfest kvarteet!

blev en duell i singstar mot jørgen, men han fick stryk den stackarn! festen var livad o jag o challe kom snabbt i fatt! dock tyckte ingen av norskorna om våran svesnak cd som vi førsøkta sætta i gång, den kørdes på efterfesten i stællet ;)!

nær alla dragit satta jag o challe musiken på høgsat volym o stæda bort allt skit, så grymmt bra, lika bra att pasa på nær man e dopad tyckte vi!
 
resten av challe vistelse blev lite lugnare med shopping o filmtime!

så roligt att træffa dig igen, tack før besøket(kommer snart hem o ser din lya!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback