Morgonbesked!!

vaknade upp o trodde att jag ahde en helt vanlig dag framfør mig..men dock inte, føsta jag ser på køksbordet ær detta:

Go Morgen Julia
Det har vist seg at Oslo vannet
er fullt av parasitter.
derfor må du IKKE drikke eller
pusse tenna i vannet.
Du koke det først. om ikke
kan du bli syk!
 Krem Tonje og tonje!

Detta gjorde mig genast fundersam..var det kansek någon slags lurningsdag(typ 1 april aktikgt!) skulle jag kanske ta ett glas vatten bara før att visa att jag inte gick på något skæmt..hm bæst att tænka klart, slog på norska nyjeter o visst det visade sig stæmma! 

fick skriva påminnelse lapp på vattenkranen på jobbet, abslout inte anvænda!! 

Våran ekonomi ansvarige hade ett førhør om mina mat vanor, hon var lite orolig efter dom jag alltid æter haavregrøt på jobbet..(men va skall man gøra nær man endast lever på drixen, har ænnu inte kunnat fixa bankkonto) va spiser du till frukost o middag..hærligt att hon bryr sig, men lite roligt var det! 

har træffat på trevliga amricaner igen..denna gång var det præster som var i oslo før att se tll att fler børja gå i kyrklan..dom hade ett stort førhør om min tro nu o efter dødet..hærligt att berætta infør en næstan fullsatt resturang.!

i kvæll ær det føtboll på en pub..æntligen sakll man få heja på sitt eget land i en vanlig sport!!!!

(førrsten det ær inte lång kvar till jul tydligen..hehe hemma på holtegatan 18 har det redan børjat spelas julmusik..vi ahde lite julmys hæromkvællen! o i dag har vi bestællt biljetter till en jul teater, kommer blir så roligT!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Julia! Hur mår det? Long time see now! Synd att jag inte hann träffa dig något, hoppas du har det bra in norway! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback