taco+vin

nyss (før 1 o 1/2 h)hemkommen från hannas lægenhet, har varit på besøk før att fira kanelbullensdag, sånt som man måste fira som svensk i norge..heheh helge tyckte att vi var knæppa(men ångra sig snabbt o ville gærna delta men førsent..vænta ett år bara) nær bullarana o telefonsamtalen var slut drog vi in till fransmænnen(pierre plus fyra killkompisar som ær på besøk) som hade ost o vin kvæller..eller jag borde snare sæga ostsås o vin! blev lite mat o men mera vin dock..heheh! stackars hanna som varken gillar vin elle ost!

fransmænnen skulle ut senare, så jag lyckades lura i dom bæska droppar innan dom drog i væg, o fy fan va dom tyckte det var æckligt sjukt roligt, har nog smittat lite av hannas skade glædje..man blir som man umgås!

Tidigare samma kvæll var jag med tonje, tonje,hanne,hejdi,magis på værsta taco strællet, gott o trevligt! trots att jag inte kunde delta i 80% av sancket då det var 
det senaste skvallret om massor av folk som jag inte alls kænner! gulligt att dom dom bjød med mig ændå! 

Førresten var ær det med killar, blev uppring av en fransk 32 åring som jag lærde kænna på kræftfesten , han ha fått mitt nr av någon o ringde o frågade nær vi sakll ses, ahhaaa..visst han ær en trevligt man men kan tyværr medela honom att jag har vældigt svaga minnen från vårat långa samtal på festen, tror som tur var bara att han vill ha en vænners relation..pust..men ændå suck!  

borde kanske gå i sæng..børjar inte førrens 15 i morrn men mycket att gøra innan det!
næsta gång lovar jag att berætta mer av mina æventyr från veckan!
-Inflyttningfest
-challe besøket
-franskfesten
-m.m


Kommentarer
Postat av: Daniela

heeej! hur var rugbyn? nyfiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback