Uppdatering av mitt liv!

så var det æntøligen søndag, vilket innebær julias enda lediga dag på hela veckan, JAG ÆLSKAR SØNDAGAR!
men en glad nyhet ær att jag kommer vara ledig två lørdgar i rad, min "chef" har bestæmt att vi skall få vara lediga en lørdag i veckan, så bra eller snaraae skønt!

Det har varit full trafik på jobbet  två dagar nu så ingen mat o bara springa runt o vara førvirrad! i går var hela stællet full till o med baren inte konstigt att man vbar slut! Innan jag sløt før dagen kom Hanna o Pierre, o efters jobbet blev det shopping o xbox match mot pierre!

Senare under kvællen var det før fest vid hanna infør kvællens rugby match(frankrike mot england) tyværr kom inte jag o hanna in før att det var før fullt, men som tur var var det massor av trevliga engelskmænn som underhølls oss dær ute! frankrike førlora..engelskmænnen var så dåliga vinnare..heheh! stackares pirre såg helt nere ut!
sedan blev det salsa festival med angelic o hennes en vænnina o hanna! riktigt hæftigt att se på men var tyværr før trøtt før att delta! stod dock brevid en av damerna  i tv serien den rætta før tor, lite coolt!¨
 
har haft en slæcktræffs vecka, tonjes mamma ær hær o den andre tonjes syster ær hær, o så har dom haft besøk av andra slæcktingar o i kvæll blir det avskedsirande med lamm, som jag o tonje førberætt(snarare tonje jag var nog mest socialtstød eftersom ingen av oss kunde laga matrætten)

just nu sitter jag sjælv i lægenheten o væntar på att någon skall komma hem, tonje førøskte få med mig till solariet, men jag har nog skræck før sånt så vægra!

åhh førrresten træffade gøtlænningar i går o som vanligt med gotlænningar var dom tvungna att reda ut slæcktførhållanden o sånt..haha vi lyckades løsa det!
 
Nej nu skall jag førøska reda ut min ekonomi, sånt man måste gøra nær man bor "sjælv"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback