Arbete fixat

Så var det fixat efter 3 dagars provjobb, skrev jag på arbetskontraktet i går..wiee!
cafe europa är placet som ni skall besöka i oslo, massor av god mat o trevlig personal!

under min prov tid har jag lärt massor av nytt, göra esspreso,cafe late,capocino,amricano o massor mer!
har även fått mina första vänner här..4 pensinärer från america som kom att bli mina bästa kunder, tyvärr så åker dom i dag! har spenderat mycket tid vid deras bord o kan lungt säga att sista mötet resulterade till en härlig hög dricks o deras mail adresser! härligt att dom vet allt om mig typ..heheh, underbara människor finns då verkligen över allt!

i torsdags natt kom ela o sofia, så nu är mitt rum mycket fullt med grejer över allt, känns bra eftersom att det annars  är så tomt här!  kommer bli hemskt tomt när dom åker! därför har jag bestämt att det nog blir en hemresa innan dec, hem o parta o träffa alla go gotlänningar!

nu börjar jag om 1 h, blir  jobb ända till 24 i kväll, ledig i morrn i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback