Dagen då jag fick en man gratis

I dag(skrivet lørdag) har jag jobbat första dagen HELT själv, o tro det eller ej, allt gick bra..fast det var iofs vissa grejer som gick lite fel, eller kankse inte fel..men i alla fall så fick jag under dagen en full man.. han var nog en av mina favo gäster heheh.. gav mycket drix i alla fall! han lyckades under den korta tid han var där glömma tre gånger om han betalt,glömma sin dryck och ge bort sig själv till mig gratis, plus att han lyckades röka o fimpa mitt på vårat golv där det är rökförbud! under dagen kom det æven ett gæng japaner, som vægrade prata något annat spåk æn japanska, hur lætt ær det att fatta vad dom vill ha då, o lilla damen pekar man på en kaffe kopp menar man væl inte chocklad..hallå ;) 

Nær arbetspasset sedan var slut gick ja min 10minuters promenadvæg hem o hade fyllesnack med tonje, mycket roligt eller jag menar..fasen att jag aldrig lær mig vad rolig heter på norska!

sedan stresad jag hem till hanna før att vi skulle bli guidade av hennes skøna lægenhetsvæn Pierre Loic, kan ju erkænna att det ær lite pinsamt att bli guidade av en fransman i oslo! vi gav oss i væg i hans mycket søta høgerstyrda bil o åkte till hollmenkollen, dær en gigantisk backhoppngsbacke finns och vilken utsikt helt underbar! sedan visade Pirre æven sitt super hemliga favorit stælle, ååå det stællet var ænnu underbararae man såg hela oslo, helst sjuKt fint! Men dock ligger hanna o jag risigt till nu eftërsom han næmde ett antal gånger "now i have to kill you"..hehe och han hade sina førsøk, først knuffa ner oss før ett styp o sedan låsa in oss i bilen o tænda eld på den(nu låter dock dena frasnmann vældigt agresiv, men de ær han inte.. han ær snarare en glad o trevløig gutt, dont worry)

nær vi kom hem blev det fest med chips o vin først i hannas rum o sedan vidare till pierre, o hans finna tekniska rabbit..hahha! 

men kvællen tog inte slut som jag trodde, istællet sløt det med att jag kom in på en krog med 23 årsgræns med två franmænn som vænligen bjød på drinkar! Kan dock sæga att det var lite jobbigt nær Pierre o hans væn glædjeligen prata franska før att retas!   
 


Kommentarer
Postat av: Daniela

då fick du äntligen din fest:) verkar som att det är livat där borta i väst, bäst vi flyttar snart så att vi inte missar allt det roliga! ha det gott vännen, och tror nog att du kommer klara nästa jobbvecka alldeles galant, trots alla dessa galna japaneser;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback