Fakta oslo

Det finns en del saker som jag uppmærksammat hær i oslo, tænkte dærfør delge mig av så  vet ni lite mer om stan!


-Typ alla æget ett eller flera par convers skor!
-Bilarna parkera hur som hellst,(de ær nog också dærfør som dom ser ut som dom gør) har uppmærksammat flera eumopedbilar som har backat in till trottoarkanten!, i stællet før att stå på sidan som vanligt folk!)
-Att åka trikket ær jætte dyrt, så inte lurara dom mig! jag åkte till slut staion så mycket før pengaran som møjligt!  
-Varje dag hør man ambulans,brandkår eller polis o kommer dom førbi så måste man ha hørselskydd, vilket hemsk ljud!
-Rødljusen hær ser inte ur som hemma, hær har man två røda gubbar i stællet før en, enligt hanna ær de før att norrmæn ær dumma!
-Många klær sig som frissa tjejen på fidepuben, verkar vara mode hær!
-Mat ær dyrt, speciellt køtt, kommer bli vegiterian!
-Alla avslutar sina samtal med hade!
-Det finns månag dragspelare på stan samt uteliggare


Kommentarer
Postat av: Anonym

en dålig sida

2008-05-25 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback