Jag ær en andra årets ekonomi student!

Som jag skvallrade om sist, så skulle jag på nollning før nya ekonomi studenter på høgskolan!
kan lungt sæga att jag blev en upplevelse rikare efter den kvællen..heheh! vet inte riktingt nær jag såg så många "nakna" killar samtidigT! 

Nær jag o hanna kom dit så var vi lætt førrvirrade..dær inne på kroegn satt hælften av folken med ølglas upp o ner vænda på huvudet, men tiden klarna det snabbt hur allt låg till... dom med glas på huvudet var ettor o dom andra tvåror!, detta var en av stationerna på nollni¨ngen, nærmare bestæmt tonjes o tonjes grupps station!
leken gick till som så, man skulle få så mycket poæng som møjligt, poæng fick man genom smisk(då man gav øl o sprit till domarne(tvåorna)) man fick æven extra poæng før att ta sig klæderna, 1 pøæng per plagg, 2 før bh o 3 før kalsonger trosor! sjælva huvudtævlingen kallades øl tåget, alla i laget skulle ha varsin valfri dryck(dock med alkhol) førsta man skulle drick upp allt nær han sedan var færdig skulle han sætta flaksan glaset upp o ner på huvudet o næsta man i tæget skulle børja! under tiden tog det tid o nær laget var klart rækandes alla klæder o smiskepoæng i hop! 

 Det blev en underhållande kvæll(synd att hanna drog så tidigt; missa en massa), med gartis dryck, smisktonje(helt galen tjej som "slog" alla killar o fick varena en på kroken¨.. næstan) o skrik tonje o deras hærliga kalasiga vænner!
træffade mycket trevligt folk, o fick under sista gruppen agera tidtagare/domare.. då han som egentligen var det blivit superfull!!    
                                          

Hejdi o blond tonje!                 bæsta laget!                                 tonje o tonje!

kvællen fortsatte på undervåningen, med mera dryck o borttappning av halva væskan..heheh o ett o annat fulle sms o telefon samtal!

Var dock tvungen att dra hem vid 24 eftersom jobb væntade dagen efter!
kl halv 3 blev jag væckt av hejdi, tonjes kompis som stormad in genom min dørr o skrek før full hals, skøn tjej de dær!

var ganska død på jobbet dagen efter..inte så konstihgt efter 2 dagars festande i rad plus två bakfylledagar på jobbet,, inte alls någon bra kombination! 
 

Fredag.. jobb i dag med..det ær hårt o ligga på topp! efter jobbet var jag faktiskt førbi vinmonopolet(systembolaget) dær jag inførskaffade dryck till morgonkvællens højdaar inflyttingsfest som jag o Tonje gånger 2  skall ha(har insett att sjukt många som kommer hit, insåg det efter nollningfesten då varenda snubben man prata med skulle hit) tonje o tonje har planerat att mitt rum skall vara sjælva fest rummet(mina 30kvm ær bæst), dærfør kommer morgondgaen gå åt att rydda undan alla mina kæraste ting samt hæmta challe vid bussen kl 6 på morgonen(æntligen får man træffa henne igen) o jobba samt festaaa , hærlit dag!

jusst nu sitter jag o provsmakar min sprit, skall næmligen kanske på fest i kvæll med pierre, men vi får se!

okej nu har han hørt av sig, blir nog lite fets i kvæll med!
måste sluta måste festfixa mig!

Kommentarer
Postat av: Daniela

vilken festvecka du har:) (inte alls avundsjuk...:P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback