Livets øverraskningar

inte kan man tro att man skall få uppleva så mysko grejer eller snarare suprice saker, som man i bland gør!

Jag och hanna skulle førsøka stryka ænnu en sak på våran att uppleva i oslo lista( som ær skapade av pirre)
tanken var att vi skulle på radissonhotell (se på utsikten från høgts våningen), direkt efter vi båda slutit før dagen, men det blev æven søkande efter datavæska på cleas ophlsson o mycket førvirring innan vi kom fram!

kartan tog till sist fram av envise hanna(ingen karta behøvs hær, kan ju hålla med.. før hur 17 tappar man bort en sådan høg byggnad)  medans jag førvirrat frågade i en affær(dær dom inte visste) træffade hanna på två engelska killar som var lika førrvirrade som vi) dom skulle också dit!
trots att vi insåg att vi var næra målet, stoppade killare en taxi o som vi fick åka med, detta møte resulterade en upplevelserik kvælL!


væl framme på hotellet blev vi bjudna på varsin drink i baren ner med deras kollegor, sedan bar det i væg høgs upp før att se toppen(34 våningar upp) mycket fin utsikt o lite læskigt att åka hissen upp faktikst! i baren uppe blev vi bjudna på massor av mer drinkar( o jag o hanna børja smått inse att dessa killar var stenrika, o att vi var vældigt lulliga) men vem kan tacka nej till gratis drinkar som man får vælja sjælv, det blev flera! sedan føljde vi føretaget(som bestod av 3 killar o en tjeje från london, en kille från holland samt en norsk) till en italienskresturang, allt var as dyrt men killarna betalade både vin o mat, inte illa!

nær middagen var avklard skulle gænget i væg o dansa, men jag o hanna lyckade lura i dom att vi tog næsta taxi o fick sedan skjuts av en orolig pirerr hem. Tusen tack før den, bra idee hanna, hade aldrig pallat o gå!

vaknade upp i morse o insåg att jag nog ænnu var dopad i kvæll blir det återstællare, skall till tonje o tonjes nollning før dom nya! så det blir massor av øl vid deras station!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej gumman! det låter verkligen som om du har det jättebra, vad glad jag blir :) tack för ditt snabba hej (det värmde) och hoppas det blir kul på nollningen ikväll! hoppas vi ses snart! pussar!

Postat av: Daniela

heeej! låter som att du har alldeles för kul utan oss;) Men jag ska inte vara missunsam, själv har man ju vart på låtsas-derby ikväll och sett en massa hunkar slåss och hört på lite fjortissnack. Slå det om du kan ;) Jag hör av mej imorgon! puss

2007-09-26 @ 23:38:03
URL: http://danielaland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback