musik karriären är fixad!

Måndag..som vanligt är det segt på cafet, men det kan vara ganska skönt med mjukstart på veckan, så jag skall absolut inte klaga!

Men dock så fick jag reda på i går att jag måste jobba samma kväll som vi har inflyttnings fest, så jäkla dåligt, tonje o tonje var inte glada, men som tur var har det fixat sig så jag slutar redan vi 9 o hinner förhoppningsvis festa en kvart på våran fest..wohooo!

i dagr har även min musik karriär blivit säkrad..heheh har fått nya vänner inom musik barnchen..har visit kort o allt..fick tillomed några cds..o imoorn kommer dom tillbaka! ´

just nu är jag hemma hos hanna, vi skall käka gatis kvällsmat som pierre skall laga, riktigt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback