ænligen ledig!

sov vælødigt længe i dag har haft en super slapp dag med trevlig bullfika med tonje o tonje plus vænn! sedan kom hanna o det blev glassfika sedan tittade vi in i "min" kyrka(en kyrka som ligegr brevid hær) dock lyckades jag nog størra ett gæng konfirmander eller va det heter) så typsikt mig, men nu vet jag i alla fall hur insidan ser ut!

i morrn børjar en hård vecka med 6 dagars ensammaarbets pass, jag hoppas inget kommer krångla o att jag øverlever veckan!  

sedan till helgen dra hanna hem ;( men som tur var kommer kanske challe hit..så roligt!

veckans två projekt blir nog att ta tag i træningen o så besøka vinmonopolet, så spænnande! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh, vad glad jag blir när jag läser om hur bra du har det, sitter bara här och ler :) hoppas att challe kommer!
vi har då haft binglottokväll ikväll (som du hörde), haha, det var faktiskt ganska skoj ;) är precis hemkommen ifrån den. nu har jag en hel vecka framför mig, totalt oplanerad - jag behöver komma till oslo! nu!
ta hand om dig gumman! pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback