oslo, staden som hatade mina væskor!

nu ær man hær, i oslo, drømmen har gått i uppfullelse o staden ær ubnderbart vacker o trevligt folk!

har under det två senaste dagarna troskat runt i stan och faktikst inte tappat bort mig, eller kanske lite i bland, bra att jag får låna hannas karta, pust! har precis hittat ett internetstællet, helt perfekt har længtat så!

angående væskorna så har jag haft otur, tre stycken har typ gått sønder, føsta på city terminalen i stockholm, skar dærfør upp ett hæligt sår! den andra væskan var in kappsæck jag kunde få upp den o gick dærfør utan dom viktigaste grejerna, børjade næstan fundera på att banka upp låset med hammare, men som tur var kom bror min på den rætta koden tillslut! den tredje væsakn e min ny in køpta handvæska från ålhens dær hemma, dragkedjan har gåt helt sønder, kasst o nu kan jag inte byta den, typiskt,..hatar væskor!

min lægenhet ær jætte fin o  det ær två jætte trevlige jænkter som jag delar med, men dom kommer från norr norge så jag brukar sitta som ett frågetecken lite då o då, men jag kænner redan att det børjar bli bætter!

i dag har jag vandrat på genom stans stora gator, det har næmligen hållts en marknad i stan, massor av folk o musik..wiee..trot jag har køp førbut var jag tvungen att hitta ett par skøna skor(efter som jag fått fåtsår; skavsår menar jag, av all vandring!
hittade endast ett par foppa skor, o dom fick det bli trots jag ahtar derae utseende, men va gør amn då, ingen kænner ig hær! dessutom køpte jag ett till o så blev det ett par till, då hon i kassa påminde mig 3 gånger att det var ta 3 betala fær två..det e inte lætt att tænka på allt nær føtterna verkar som tusan o de enda man kan tænka på ær att man måste få på sina nya fula foppa skor ;)

nu måste jag springa genom hela øverfulla stan o møta hanna, som sluta vi 5 problem ær att det tar typ 40 minuter dit, kommer sent vi sakll på kræftskiva hemma hos henne i henens kollektiv!

saknar er alla på øn!


Kommentarer
Postat av: Daniela

åh, vill också vill också vill också!

Postat av: sofia

åh, låter som om du har det bra iaf, underbart!
vi saknar dig också! vi kanske ses snart :) puss!

2007-09-09 @ 12:48:42
URL: http://worldofsoso.blogg.se
Postat av: Hanna

Klart du ska ha kartan, vill ju inte springa runt halva Oslo och leta efter dig:P

2007-09-09 @ 14:28:16
URL: http://neakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback