Rapport från lilla mig!

Etersom mina vænner ær så underbara o ger mig dagsrapporter i från øn får jag rapportera det senaste hær i från!

først lite ointressantfakta:
(sånt ær jag bra på)

skaderapport:mina skavsår børjar bli bra men mina læppar ær dock fortfarande øken!
vikt: sedan tvångsmatarna (ela o sofia drog har jag återgått till det normala, har gått ner 1kilo..heheh!

o till mer intresssant(førhoppningsvis)

i onsdags kvæll var jag hemma o hanna och vi hade idol kvæll, super roligt, vi kom fram till att det ær viktigt att hænga med i sverige hændelserna!

i går jobbade jag(som vanligt) det blev en hård kvæll med inte många sek stilla stående, tusen bestællningar o två lite lætt førvirrade servicetriser! dessutom har jag kommit fram till att ca 5% av kunderna vill veta varfør en gotlænning som jag kommit till just oslo
jælv klart berættar jag hela min livshistoria både på engelsak o norsk/svenska,heheh!

senaste nytt!
blev væckt halv 4 i natt av två elefanter(tonjaB med vænn) først hør man "yst dom sover o andra sek pratar dom sjukt høgt o fortsætter så i 10min, lite smått jobbigt) har i alla fall kommit fram till att tonja blond ær en riktigt festprise, man blir ju avundsjuk, vill också/(længe sedan sist) synd att jag jobba natt, eftersom jag blev medbjuden, men jobbet føre allt, tydligen! snart blir det fest i alla fall, lør 29 så har vi inflyttningsfest, ni ær vælkommna hem till oss; mig tonje blond o tonje brun!

Kommentarer
Postat av: Daniela

åhåhåhåh, vill komma på festen! vi får helt enketl se till att fixa lägenhet tills på fredag! nåväl, det ska väl inte vara så svårt...? (hrm...) vi får göra vårt bästa helt enkelt! menmen, lycka till på jobbet och hälsa hanna! Hade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback