Tvillingarana på vift

Medans tösara/jenterna/the ladies ela o sofia är ute o gör stan osäker o kollar på lägenheter, sitter jag här hemma o laddar upp inför kvällens arbetspass, 17-24! 177633-116

Det kommer bli en hård vecka med 6 dagars jobb(kommer ifs alltid jobba så, alla dagar förutom söndgar då är cafe europa stängt, kan dock säga att det är en liten nitlott, allt är så trisst på söndgar allt är typ stängt, men men!

Har varit många roliga dagar på senaste efter som tvillingarna har varit här, dom är sig så lika, listor o planering, det är dom i ett nötskal..heheh! har blivit stadsvandringar, shopping turer besök av hannas lägenhet, matlagning, sena kvällar o nätter, och mycket mera! dock har vi kunnat konstatera att mitt språk har ändrats, bryter något ord på norska men pratar mera på engelska, tror att jag redan drabbats av arbetskada!

I går kväll hade vi tjejkväll med hanna, det blev bio med pizza till förätt! bio besöket var väldigt lärorik, tydligen så applodera man både under o efter biobesöket dessutom har man en reklam på cirka 20min innan filmen börjar!
Dom kan även ha annan humor eller så är de vi som är dumma svenskar o inte riktigt fattar den norska textningen/engelska talet! men visst den var rolig, men det roligaste av allt var nog den mysko mannen bakom! Han hade nog ett av norges roligaste skratT ;)

har snott lite bilder från tjejrna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback